mandag 16. april 2018

Tøff i pysjamas

Deilig pysj/kosesett (bukse, trøye og hettegenser) i myke stoffer i ull og bomull.


Trøyen og buksa er sydd i sommerull. 
Buksa er baggyslim buksa til heilt spesiell. Ikke så lett å se sånn som den henger på bildet, men den har super passform. Siden det ikke så mye hold i ullribben har jeg strikk inni. Snoren er egentlig ikke nødvendig, men med store maljer og snor blir det en fin detalj. Lommer i enhjørningstoffet.

 

Settet startet med enhjørningstoffet.
Regner ikke med at jeg med mine 40 år er helt i målgruppa, men jeg falt pladask. Er man ikke for gammel til å forelske seg i det er man vel heller ikke for gammel til å  bruke det tenker jeg.

Stoffet måtte bli en Tami hoodie med to hetter. Ganske sukkersøtt sammen med den gammelrosa terryen, og ganske uvante farger for meg, men jeg er supernøjd.

Sitatet snublet jeg over på pinterest, og så kuttet jeg det i stretchvinyl med silhouetten 

Genseren har ermribber med tommelhull, og stilklommer i sidene.


Ingen kommentarer: