tirsdag 7. januar 2014

Godt nytt år!!

Jeg starter det nye året med å vise litt til av det som ble sydd på tampen av fjoråret i forbindelse med julemarkedet. 
Jeg sydde også opp en del buffer og snurreskjerf i ull og bomull, og det som er igjen ligger i shoppen :)


Sukkersøt bomullskjole i interlock fra sydilla

 Denne kobinasjonen av stoffer får meg il å tenke på sukkerspinn og hubba bubba :D
interlock fra sydilla og bomullsvelour fra textart

 Myk kosebukse med knyting på skuldrene
intrelock fra sydilla og velour fra textart

søt hjertegenser i myk bomullsjersey 
kjøpt hos schröder modestoffen i rotterdam

 snurreskjørt i isoli fra schröder modestoffen
kantet med ribb fra stoff og stil

 snurreskjørt i bambus fra myllymuksut.com

 snurreskjørt i jersey fra schröder modestoffen

snurreskjørt i velour fra textart.no

Jeg hadde også med litt småting, og laget hårspenner og broderte bilder foran tv om kveldene. 


Sydde på knapper, tyll og sløyfer for hånd. 
De ble kjempepopulære blant småjentene







Det siste ble igjen her hjemme hos meg. Jeg er så glad i historien om Grinchen :)

Nå er jeg klar for et nytt kreativt år og mange spennende prosjekter!

2 kommentarer:

Helle sa...

Wow, du er virkelig både produktiv og kreativ. Er virkelig imponert over hvor mye du fikk til.

Ser at du har din egen nettside som shop. Synes du det fungerer? Har gitt epla et nytt forsøk, men er litt usikker på verdien av kanalen. På den annen side så er det lite trafikk på salgsbloggen min. (ikke så rart i og med at den oppdateres kun unntaksvis. :))

Libe sa...

Kul med broderade tavlor :) jätte söta. Spännande att se vad du tänker hitta på i år , säkert en och annan robot ;)