mandag 16. juli 2012

sommerkjole i lin

De siste dagene har jeg kost meg på syrommet med å sy denne sommerkjolen. Jeg liker så godt dette mønsteret, leggene gjør en enkel modell passe pyntet. Sydd i herlige kremfarget lin  synes jeg denne ble skikkelig sommerfin med søte sjøgrønne hjerter på. Håper bare at tanten som skal ha den er enig :D



På hjertene står det:
Pure & simple, pure laughter, pure hapiness, pure grace, pure joy


Bio lin fra Hilco og hilco fôr kjøpt hos kreativ. Moda stoff til appliaksjonen er kjøpt hos Quiltegården i Trondheim

3 kommentarer:

Libe sa...

Så fin i lintyg :) jag gillar den klänningsmodellen jätte mycket , enkel men ändå ... Hjärtana passa bra :)

Helle sa...

Så koselig den er. leggene i halsen gjør mye av dekoren i kjolen. Tror jeg har sydd en kjole med legg selv, og syntes den satt veldig pent. Et mulig mønster å finn frem igjen?

Tipper at tante kommer til å bli fornøyd.

Kristin sa...

Så fin den ble! Håper tanten ble fornøyd!