torsdag 21. juni 2012

Mange ny skjerf, og et lite salg i shoppen :)

De to siste dagene har jeg sydd skjerf :) 11 stykker har det blitt, de fleste skal i shoppen men jeg må ha et par selv ;) (Flere bilder og litt mer info i shoppen.)


Rundtomkringskjerf i herlig Interlock fra Fabric.com
og hvit interlock fra Hilco.



Mykt rundtomkringskjerf i stjernejersey fra JNY.



2 myke skjerf i blandingsjersey fra stoff og stil i Gøteborg
(et til meg og et i shoppen)


To i prikkejersey fra Textart



Tøff rundtomkring i jersey fra Natures Fabric




Måtte teste hvordan det var å sy rundtomkring i faste stoffer også. Det gikk like fint så da ble det tre sånne også.

Mykt skjerf i børstet bomull fra stoff og stil



og to i kreppet myk bomull fra Stof og stil (et til meg og et til shoppen)


og til slutt et søtt firkantskjer med blonder i støvet rosa voile.
Blonden har jeg kjøpt av en forumvenn, og voilen er fra stoff og stil.


OG mens vi venter på sommervarmen kjører jeg et midtsommersalg på barneklærne i shoppen :)

1 kommentar:

Helle sa...

Du er ikke så rent lite produktiv om dagen. Mange flott skjerf! Håper du får god avsetning på dem i shoppen din. :)

God St.Hans.