mandag 2. januar 2012

Skikkelig kosekjole

Som en del av dere sikkert vet så er jeg svak for søte barnslige roboter....Så når jeg kom over denne karen her så falt jeg selvsagt pladask :D Problemet er bare at jeg ikke har broderimaskin. Heldigvis kom snille Maren meg raskt til unnsetning og broderte den for meg. Den har faktisk ligget i skapet og ventet på å få bli kjole hele høsten, men nå er den altså klar,- kosekjolen min :)
Den er sydd i herlig myk og varm vinterfrottè og blir nok en favoritt.


Herlig avslappet type :D


Frk. Dings poserer lydig ;)

action :)


Både frottèen og ribben er fra Hilco, og er kjøpt hos Sydilla.no. Bomullstoffet er fra Kaufmann, og er kjøpt hos Fabric.com, og broderiet er kjøpt hos emblibrary.com.

6 kommentarer:

Tilla sa...

Den så veldig deilig ut! Fine stoffer:)

Libe sa...

Den ser härlig ut och jag gillar detaljerna som långa muddar och broderiet ;) tur med vänner som kan hjälpa en när nöden är som störst...

mulliga m sa...

Så snygg! Jag gillar modellen och broderiet var både skojigt och oväntat.

Soltoppen sa...

Fine kjolen. Herlige farger. Og forresten, du kler kjolen mye bedre en Frk. Dings, så det er kanskje ikke helt hennes snitt?

Herlig julegave...*bittelitt avundsjuk*

Helle sa...

He he, skjønner at du falt for den artige typen. Passe kul, samtidig så fungerte det fint til kjolen du har sydd. Så ut som en ordentlig deilig kosekjole.

Anonym sa...

Jaa vad fint!! Syr också en massa till mig själv just nu :)