søndag 10. april 2011

Enda en award!!!


Jeg er så heldig at jeg har fått enda en award!! Tusen takk T, det setter jeg så stor pris på!!

Her kan dere se den fine bloggen hennes; Hobbymegher.


Awarden skal sendes videre til 5 blogger med mindre enn 100 følgere, og man må huske å trykke på følg-knappen selv :)

Jeg sender den videre til:


Helle fordi hun inspirerer meg med alle sine flotte plagg som alltid er like forseggjorte og alltid har små detaljer som gir plagget den lille prikken over i`en.


Muviduki fordi hun klarer å trylle frem det utroligste av gamle dongeribukser.


Elisabeths verden fordi hun inspirerer meg til å prøve meg på større og vanskeligere strikkeprosjekter fordi hun strikker så mye fint.


Marens hjørne fordi hennes fargekombinasjoner og detaljer inspirerer meg og gjør meg glad!


Soltoppen fordi hun stadig minner meg på at farger og applikasjoner også funker på klær til voksne :D



2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Tusen takk for oppmerksomheten. Er glad for at du finner inspirasjon hos meg :)

Muviduki sa...

Tusen takk! Smigrende..