søndag 12. april 2009

Nye skatter:)
























Jeg har sluttet å vise dere alle stoffene jeg kjøper fordi en stor andel av innleggene da hadde dreid seg om stoffer...Så fra nå viser jeg bare det jeg anser som skatter;)


Det brune og oransje er et Adly Bergan-stoff jeg har byttet til meg på et forum. Syns det er så fint!!! Vet ikke om jeg klarer å klippe i det;)


Luky Luke var en stor helt da jeg var liten, så jeg var glad når jeg fikk byttet til meg dette stoffet! Syns det er litt tøft:)


De tre bitene med Pink Panter vant jeg på Tradera. Syns de er skikkelig kule og måtte bare ha dem;)





2 kommentarer:

manja sa...

Dette var skatter ja!!

Lykke til med å finne ut hva du skal sy, skjønner godt du ikke vil klippe i det, hehe :)

-trollungen-

rockefår sa...

Det Lucky Luke stoffet skulle jeg gjerne hatt, mange gode minner fra en svunnen barndom!

Det var flott det Adly Bergan stoffet også!

Håper jeg får sett resultatene, hvis du tør klippe da!?
Lykke til!